V případě závady čekáte na vyřízení reklamace mnohdy až 30 dní.
S touto naší vyjímečnou službou dostanete okamžitě nové zboží bez zbytečného čekání.
Vadné zboží vám okamžitě vyměníme za nové.
Pokud zboží již nemáme skladem a nepůjde vyměnit, vrátíme vám peníze za službu zpět nebo zboží po domluvě vyměníme za jiné stejné kategorie a podobného vzhledu.
Pokud vám přišlo poškozené nebo rozbité zboží, okamžitě vám zašleme zboží nové. Nemusíte tak čekat na vyřízení reklamace přepravcem nebo námi. Jakmile zjistíte, že je zboží poškozené, nafoťte ho a fotografie nám zašlete na email: reklamace@nastrojan.cz, kde s vámi vyřešíme vše potřebné k vaší plné spokojenosti. K využití této výhody musíte mít službu zakoupenou a plně uhrazenou.
Zboží, které jste si vybrali, vám nesedí? Není problém! Rádi vám jej vyměníme.
Pokud jste si u nás objednali službu Záruka okamžité výměny zboží, vaši reklamaci okamžitě zpracujeme a během dvou dnů vám zboží expresně odešleme.
Vy nám své zboží odešlete na adresu: Nastrojan.cz Libeň 142 Libeř 25241
K odeslané zásilce nám nezapomeňte přidat kopii Vašeho daňového dokladu a také poznámku, jaké zboží vám máme vyměnit.
Nejčastější otázky:
Co když zboží není skladem?
Pokud již nemáme vaše zboží skladem, budeme případ řešit standardní reklamací a částka za službu vám bude vrácena formou dobropisu. Případně se s vámi domluvíme a nabídneme vám alternativní zboží, které bude stejné kvality a podobného vzhledu.